Üdvözlet a blogon!

Sziasztok!

Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam . Dóri vagyok egy teljesen átlagos 22 éves egyetemista hallgató aki nagyjából egy éve eltervezte, hogy fogyni akar, majd 2 hét után rájött, hogy ez nem elég, egészségesen akar élni.

Azt terveztem, hogy eltelt 1 év, rengeteget tanultam az egészséges életmódról, fogyásról, izomnövelésről, tápanyag kiegészítőkről és sokat segítettek az ezekkel foglakozó blogot, Youtube csatornák így én is segíteni akartam, visszaadni abból amit én kaptam.

Nem leszek professzionális, hiszen nincs ehhez kapcsolódó szakképzettségem, de úgy gondolom, hogy sok olyanról tudnék írni ami hasznos lehet és olyanokhoz tudnék szólni amilyen év voltam 1 éve vagy amilyen éppen most vagyok.

Remélem hasznos írásokat fogsz itt találni és visszajössz még az oldalra.


Mosolygó napot,

Dóri.